Watch out for the walking zombie!

Har du vart ute och gått idag och fått syn på en likblek- närmast grön varelse gåendes på gatan? Med ögon som små springor, kutad rygg som ett resultat i att inte ha någon som helst kunskap om hur en bra hållning ska se ut? Som ser ut att komma direkt från bårhuset?
   Om du har sett denna varelse idag, så förlåt mig. Det var inte meningen att skrämma dig.

Dagens kost: en tallrik fil och två halstabletter (jag lovar, ska äta mer sen)
Dagens problem: kinesiskaprovet. Redan innan man blev sjuk var tecken förvirrande, samt att vår kinesiskalärare är en aning virrig och måste skriva till en massa på tavlan som hon utelämnat ur provet.
Dagens happy-moment: När jag öppnade kuvertet med klassfotot i och förberedde mig på det värsta (blinkar, smilar med tandköttet, blottar vampyrtänderna för sådana har jag tyvärr, hår i ansiktet, stå på ett sätt som får kläderna att bukta ut på ett alltför onaturligt sätt, eller så naturligt att man ser rundare ut, skratt-face osv) blev jag slagen med en glad överraskning. Jag blev faktiskt, och nu kan jag vara absolut ärlig, nöjd med mitt foto! Tjohoo!
Dagens får-nästan-panik-för-jag-överlever-inte-utan: Ipodens batterier var nästan slut när jag skulle hem. Usch.


Kommentarer
Postat av: anna

Jobbig att du e sjuk :/ ja visste inte att man fott skolfottot :O har inte fått de än :S men hoppas du blir frisk snart :D o glämm inte att tagga inför lunchen i period två ;) !! Kramar

2009-11-11 @ 14:33:48
Postat av: maja

krya på dig!

har du fått skolfotona? :O jag har inte det :/

2009-11-11 @ 15:54:38
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0