Bio till folket!

Har fått en finfint tips som skulle passa alla er som är, som jag, ett biofreak just nu. Man kan köpa ett kort för 65 kr och se fyra filmer för halva priset under tre månader, från måndagar till torsdagar. Man tjänar typ 130 kr. Just nu känner jag att det skulle vara behövligt, jag vill se så många filmer! Fame, Inglourious basterds, New Moon, Bröllopsfotografen, Julie & Julia m.fl. Det är ju verkligen perioder då jag inte tycker det går någonting bra på bio, men hösten är späckat!

http://www.sf.se/rabattkort


Eller ni som föredrar en åt gången, glöm inte csn-kortet, den ger ju rabatt på vardagar på vissa filmer!
För vad är inte bättre en regnig höstkväll än att mysa med kompisarna i en enorm biosal?

Kommentarer
Postat av: Frida

Lätt att vi gör det Sandra!!!!! Jag vill ju också se dom filmerna!!

2009-10-13 @ 21:00:16
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Sandra

yes! :D vi gör så!

2009-10-14 @ 22:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0