Hår-dilemma!

Har haft en helt okej måndag faktiskt. Och det är bra, måndagar brukar ju vara min värsta dag på hela veckan. Men nu lyser solen ute och ger hösten dess rättfärdiga granna färger som får mig att le. Det här är vad jag kallar höst! Om det bara kunde vara såhär i någon månad till...

Jag ser mig själv i spegeln och märker hur jäkla snabbt mitt hår ska växa. Det finns inget stopp på det! Jag är ingen sådan där person som går och fixar till frisyren varje månad, jag är inte ens så mån om håret till vardagen, drar bara borsten genom det och klart! Ibland kan jag till och med skita i borsten. Då kanske ni förstår?
    Men nu måste jag bestämma mig. Ska jag ta och klippa mig, och med det alltså behålla posh-frisyren, eller ska jag låta det växa sig långt till det jag hade innan? Hjälp mig nu, var ärliga!

 
                Kort                     VS                       Långt

Kommentarer
Postat av: olivia

Hahah har läst dina inlägg nu typ 500 år efter och kommenterarar också 500 år efter att det är acceptabelt, men whatever. jag bojkottar alla bloggregler. jag är en rebell... typ :D



Men till saken: HA KORT OCH COOLT! YEAAH. - eller så kan du har långt så kan vi leka tvillingar. (vi leker tvillingar med resten av alla unga kvinnor) heh;)

2009-10-10 @ 17:32:47
Postat av: Sandra

haha xD visste inte ens att det fanns bloggregler, men det är fullt okej för mig. Hellre sent än aldrig!!!

Ja, jag funderar faktiskt på kort. Men vi är väl ganska lika iaf?? ;P hahaha!

2009-10-10 @ 20:19:20
Postat av: olivia

hehe, ska jag börja med det faktum att du är blond och jag är svarthårig. shit alltså, folk kan inte ta skillnad på oss. helt galet, blir nästan jobbigt!

2009-10-10 @ 22:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0