Hejdå Jessi!

Imorgon åker min syster iväg. I två veckor ska hon bort, till andra sidan Atlanten, till New York. Språkresa och hon ska få bo hos någon trevlig tant i Queens. Låter jättespännande! Åh, då längtar jag själv tillbaka till Torquay dit jag åkte på språkresa. Men USA, dit skulle jag verkligen vilja åka. Bara packa ned mig i resväskan Jessi, så åker vi! Haha, ni fattar inte hur roliga frågor Jessi måste besvara innan hon får åka till USA. Det är något i stil med "har du tidigare varit inblandad i spionage?". Vad tror dem? Att någon skulle svara ja på den frågan?

Så det blir en liten avskedsmiddag hos oss nu. Med familjen och Sebbe. Hejdå syrran, ha det så bra i NY!!! <3


Kommentarer
Postat av: Jessica

Byes beys!!! Jag kmr sakna dig, HA det så kul hemma i tråkiga stkhlm :P Nädååå, så tråkigt är det inte!!! <3

2009-10-16 @ 21:32:27
Postat av: Sandra

haha xD bye! <3<3

2009-10-18 @ 10:52:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0