Höstmarknad nästa!

Woho - fredag! Om bara någon timme eller så ska jag, mamma, Jessi och Sebbe åka upp till landet och träffa Säfströmmarna plus pappa som redan är där uppe. Det ska bli skitmys, höstmarknaden är liksom en tradition utan like och man strövar runt och kollar på allt från brända mandlar och karuseller till strumpor och korvar. Mysfaktorn är extremt hög!

Så innan jag avslutar inlägget vill jag bara säga grattis till två små turturduvor. Min syster och hennes Sebbe firar 1 år! Grattis! Vi får väl hoppas på flera år i alla fall, haha! Dessutom har Jessi precis avslöjat att om två veckor ska hon åka till New York i två veckor. Herregud. Ja, livet går väl vidare i sin egen lilla takt.


Här kommer en låt som jag älskar för tillfället! Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0