Ikväll bär jag svarta vingar

Nu är Jessi hemma! Vi hämtade henne precis från Arlanda och hon var så sprudlans glad att det sken om henne. Och hon hade så mycket att berätta att det inte blev en tyst stund i bilen. Haha, välkommen hem till kalla Sverige.

Snart ska jag iväg. På någon liten Halloween-tillställning, inte något särskilt men med roliga människor. Förhoppningsvis ska vi gå bus eller godis också, jag har ju aldrig gjort det! Tänk er, fem 17-18 åringar som står vid dörren och frågar "Bus eller godis?" Haha, pinsamt värre! Men någon gång ska väl vara den första? Måste fundera ut ett bra bus också. Antingen ägg på huset eller tandkräm under handtaget. Vet inte riktigt. Jag vill tacka Felicia lite snabbt här för hennes hjälp med mina svarta vingar som hon sytt. Jag ska nämligen vara dödsängel! Med blekt ansikte, sotiga ögon, mörka läppar, mörk klänning och vingar. Det blir nog asbra!


Tänker på Peyton i One Three Hill, kan vara en bra mall att utgå ifrån!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0