Övningskör

Jo, det blev ingen bio idag för min del. Kanske lite revolutionerande, jag är på väg att rehabiliteras! Nej, redan på torsdag ska jag på bio igen. Seriöst, jag tror jag behöver hjälp.

Har pluggat inför geografi-provet (minns ni mitt sten-prat? Jag står fortfarande fast vid att Jägarna är galen som tror att vi ska kunna alla dem) men även hunnit vara ute och övningsköra lite med pappsen. Så vi åkte för andra gången i villakvarteren, gick bättre den här gången. Första gången var en katastrof. Det första jag stötte på ute på vägen var dels en massa människor (de blir ju så himla nyfikna), samt en konstigt parkerad bil som tvingade mig att backa. Lägg till en bil bakom på det också. Great.



Men nu åkte vi på 50-vägar bl a. Det gick förvånansvärt bra, bara det att det samlades en kö med bilister bakom mig som måste ha blivit något förvånade över att jag körde i 30 när det skulle vara 50. Störst problem fortfarande - jädrans koppling och gasen när man ska starta bilen. Men det lär jag mig nog tids nog.

Kommentarer
Postat av: olivia

PÅ TORSDAG DÅ JÄVLAR! <3<3<3



btw om du ritat det där är du jätteduktig! bilden är ubeeerrfin :D

2009-10-18 @ 18:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0