Räksallad, inte reeeeksallad!

Fredagen har varit härlig! Först sov jag till tio, hade planerat att sova längre men kände mig väldigt utvilad så jag steg opp. Äta frukost, städa lite (inför gästbesöket på kvällen) och sen ringde Maja. Vi bestämde oss för att åka in till stan, så det gjorde vi. Det var helmys och jättekul, jag köpte mig två par strumpbyxor och en stor, grå kofta inför vinterkylan. Maja testade några riktigt coola turkosa jeans, och de passade jättebra på henne, men tyvärr veckade de sig konstigt, haha. Själv testade jag ett par rosa, men det såg bara fel ut.

Därefter hem och äta middag och träffa mammas kusiner. Det är första gången jag träffar dem någonsin och för mamma har det till och med varit ett tag, de kommer från Göteborg. Så jag hoppas vi ska åka dit snart, jag vill verkligen dit och åka på Liseberg och se en massa saker! Har aldrig varit där, aldrig åkt på Liseberg, men jag har ju hört att det slår Grönan med hästlängder! Tills dess får jag väl vara här i Sthlm och bli narrad av mina sk e:n. Reeeksallad, reeeker, eeeta. VI STOCKHOLMARE PRATAR FAKTISKT INTE SÅ! Haha!



Ha de beeest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0