This is it!

Denna dag spenderades med far min. Han var ledig så vi tog bilen till Vaxholm och promenerade, sen fikade vi på ett jättemysigt fik som hette Café Silltruten. Därefter hann vi även ta en sväng till Täby Centrum för att kolla i affärer (kunde inte låta bli att snika in i klädaffärerna med stackars pappa i släptåg). Men det tog inte slut där. Vi åkte till Kista, där mamma redan väntade, och så gick vi in på bion och såg Michael Jackson's "This is it". Den var mycket bättre än jag väntat och jag kan ju bara säga att jag blev rörd, jag tyckte det var synd att Michael inte fick chansen att visa upp sin sista konsert, den hade blivit så häftig! Dansarna, musiken, engagemanget, allt! Det var så coolt att se repetitionerna, hur MJ jobbade in action. Makalöst. Han är ju genialisk när det kommer till musik.

Rekommenderas att se! Den visas ju bara under två veckor, och jag kan ju säga - salongen var ju så smockfull som den kunde bli! Vad jag även gillade var att alla kan se den: unga som gamla. Alla kan njuta av musiken, dansen, rytmen, takterna och gitarrsolona. Ni fattar. När filmen var slut applåderade alla, jag ryste.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0