Taggad på inredning!

Ohoj! Ska dra lite kort vad jag inte hunnit uppdatera:

I helgen åkte jag till Rättvik med mamma, Jessi, Sann, Kajsa och Hanna, så det blev tjejhelg för hela slanten. Skitmys! På lördagen gick vi på outlets och shoppade (mjukisbrallor, t-shirt, trosor), på kvällen blev det sång med singstar, mycket prat och skratt. Söndagen hann vi inte mer än att fika på Fricks, vilket vi alltid gör, och sen packa, städa och åka hem. En jättebra helg i alla fall, saknar dem redan!

Idag (Tisdag) efter skolan åkte jag och syrran till Ikea. Jippie! Haha, även om vi inte skulle köpa något så är det kul att gå och kolla. Jag vart väldigt inspirerad, liksom sugen på att inreda en hel lägenhet. Vi bollade med olika idéer: fondväggar, kakel i köket över spisen, tavlor i hundratals, stora taklampor osv. Någon som funderar på att designa om rummet? Jag är taggad på att hjälpa till!
   Vi köpte i alla fall mjukglass. Det kostar ju ändå 5 kr, det är ju ingenting. Samma lilla apparat som förra gången, kusligt mekanisk går den.

Kan hända att jag lägger upp bilder från helgen sen. Har suttit och pluggat ett tag nu och funderar på att ta en lite längre paus. Hm, jäkla matte. Orkar inte med.

Kommentarer
Postat av: Frida

JAG SKA!!!!! Mamma flyttar och jag får ett nytt rum, hjälp behövs ;)

<3

2009-09-02 @ 16:49:36
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: Sandra

OOOh spännande! :D vi får talas vid, haha <3

2009-09-07 @ 08:20:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0