Tina pina kacksvina!

Halloj! Ojoj, kan knappt fatta att helgen redan är över! Usch, lite hemskt men jag får faktiskt ta och säga tat jag gillar när tiden bara flyger förbi. Desto närmare till sommarlovet ju... eller ska jag ta jullovet först kanske?

Kort om helgen i alla fall:
I fredags
var jag i stan med Maja, Elin och Frida. Vi åt skitgott i Kungshallen och sen blev det bio - Beck. Jag är inte den som brukar se Beck-filmer på bio, men den här var väldigt bra! Dessutom är den rolig på sitt gena lilla sätt, vet aldrig hur man ksa förklara Beck-humorn men om jag säger "Gunnvald" kanske alla förstår vad jag menar.

I lördags fick vi gäster, släktingar. Vi fikade och hade det mysigt, jag och Emma satt och pratade och spelade spel. Hon är så söt hon! Jo, så dagen försvann liksom ur mina händer och plötsligt var det kväll och då åkte jag till Karlberg med Anna, Tessi, Sandra och Fia. Efter en stunds väntan kom Jonas och efter en stund till kom Andreas. Tillsammans gick vi och körde Cybertown. Det var väldigt roligt, eftersom att vi hade hela hallen för oss själva och fick spela mot varann. Dessutom kom jag inte sist, så då blev jag nöjd, haha!
   Sen gick vi till donken, tog en svalkande glass efter svettruschen i cyber-banan. Därefter skildes vi åt, vi tjejer åkte hem till Sandra till Vallentuna. Vi kollade på film "Låt den rätte komma in", den var väldigt psycho, så vet inte om jag ska rekommendera den eller ej. Har däremot hört att den är väldigt bra i bokform men det vet jag inte. Hursomhelst vart klockan plötsligt tre och vi gick och lade oss.

 

I dag har jag pluggat den mesta tiden, kom ju inte hem förrän vid tre-tiden. Inga roliga veckor framöver, har en väldans massa prov på g. Men helgen ser jag fram emot, då blir det reunionparty för hela slanten!

Kramar på er alla!

Kommentarer
Postat av: maja

har inte sätt "låt den rätte komma in" på bio men den verkar ju lite psyko, hehe. men jag har läst boken och den är asbra! tycker jag då :)

2009-09-20 @ 21:58:59
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/
Postat av: Elin

Tihi, mysfredag!:) får vi allt ta och göra om :)<33 HAHAHA TINA PINA KACKSVINA! xD

2009-09-20 @ 22:43:50
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: Sandra

absolut, det gör jag gärna om :D haha, visste inte om jag hade stavat rätt...

2009-09-21 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0