Tebjudning i kaos

Har precis avslutat middagen. Än så länge har de två middagar vi ätit från "Linas matkasse" varit väldigt gott, idag åt vi kyckling med bulgur och en underlig äppelmos-aktig sås som faktiskt var väldigt god! Ja, annars har jag inte mycket att tillägga, gick till dansen idag men tittade bara på. Det var inte lika roligt. Haha, man blir ju så sugen på att vara med själv! Nåja, man måste ju spara på de friska bakterierna just nu, ingen mer sjukdom vill jag ha!

Eftersom att det var ett tråkigt inlägg kan jag bjuda på en bild till. Tebjudning, lite sådär mysigt stökigt om jag får säga det själv, haha! Bävar mig inför matteprovet imorgon, men det ska nog gå bra (intalar jag mig i alla fall)!

                             

                              

                                             

                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0