Koreografi, javisst!

Ligger i sängen och ska snart sova, men har lång sovmorgon och börjar halv tolv imorgon, så det är verkligen heaven för mig just nu. Jag fattar inte hur jag kan vara så här himla utmattad varje dag! Men det måste ju vara mörkret... och att det är minus 17 grader ute (och 13 grader i Rudbeck, skojar inte, Emilia hade termometern med sig i skola) gör det inte särskilt bättre.

Nu till något roligare: imorgon är det NT-show, sen på kvällen ska jag till mammas nya lägenhet i Sundbyberg för första gången, kanske att jag sover där också. Det ska bli lite spännande.

Idag började jag och Amanda koreografera ännu en överraskningsdans till lärarna (vilket de borde ana vid det här laget. Både Lina och Kristina är gravida, och det verkar ju lite som att det här är vår sista termin tillsammans som grupp... mycket tråkigt. Men att skapa dans med Amanda, det är kul det. Halva låten avklarad!

              

Haha, bästa bilden också...

Kommentarer
Postat av: Evelina Nyman ;)

:O bara 13 grader! När jag gick i 9:an var det jättekallt i skolan en dag för elementen funkade inte, då sade lärarna att om det var under 14 grader så måste de stänga skolan tror jag... de borde ju vara samma för er ju :S



Jaja jag har en ny blogg igen, blogg.se var så svårt att fatta så jag bytte, kanske bara provisoriskt men vi får se :)

2010-12-04 @ 12:36:39
URL: http://glasbitar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0