Jobbiga drömmar

Har hål nu, har dansat skotsk dans på mentorstiden. Backman vill att vi ska kunna den bra nu inför hennes lilla fest. Haha, no way att vi dansar den! Jag kommer bli hur snurrig som helst... Det är värre än tvåvarvspiruetter!

Inatt drömde jag att jag sprang. Det är så obehagligt som det kan bli. Jag var med i en löpartävling och så kommer det ett helt led med springande människor bakom mig. När jag försöker ta ut stegen och springa fortare blir det bara tyngre och tyngre ju mer jag kämpar, stegen blir mindre och mindre. Skitjobbig, som att springa i riktigt tung snö. 

Förutom att springa drömmer jag vanligtvis om kläckningssäsonger. Det är så hemskt! Jag typ går barfota på en gräsmatta och plöstligt ser jag en spindel eller orm. Sen ser jag en till, och en till och ännu en. Tillslut är det helt fyllt av krälande små varelser som knappt ger mig plats att röra mig! Panik! Nej, jag fattar inte vad det ska betyda. Det är bara till för att äckla mig.  

Ni har säkert också som jag varit med om att när man precis håller på att somna känns det som att man faller. Jag ser höghus framför mig, jag ser mig själv falla, och när jag väl landar på asfalten så rycker jag till i sängen och får värsta spasmrycket. Det är obehagligt. Väldigt obehagligt.

                         

Kommentarer
Postat av: Elin

Åh jag älskar när man 'faller'. Känns som att hjärtat typ hoppar till, skit skönt tycker jag :P

2010-02-02 @ 15:48:25
URL: http://eloxs.blogg.se/
Postat av: Frida

Haha det är så kul, för alla ser ju typ olika saker ;P

2010-02-02 @ 16:57:18
URL: http://fridas1000tankar.blogspot.com
Postat av: olivia

(lång text ursäkta!)

HAHAHA, jobbigare än dubbelpiruetter. Låter som om jag inte vill dansa skotskt... höhö.

jag brukar ofta få falldrömmar. Hatar det för man känner sig så hjälplös. Man vet ju redan då hur det kmr sluta, man landar. Jag gillar mina sk "tråkdrömmar" där drömmen går ut på att ex. fundera huruvida jag har råd att köpa skor eller ej. ;)

2010-02-02 @ 17:32:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0