Keep on walking

Status: Nyklippt! Kom just hem från Stinsen med kortare och lite annorlundare frilla. Känns skönt att ha nacken fri från hår, haha, lät roligt men så ligger det till.

Igår var jag alltså och såg på Killinggänget på Dramaten, "Drömmen om herrön". Den var bra, rolig och sådär lagom teateraktig. Fast lite som alla pjäser jag sett är det ju lite konstigt ibland, särskilt när de blandar in sorgliga saker mtt bland de roliga. Svårt att uppskatta ibland.

På kvällen kom morfar, morbror Uffe och kusin Camilla på middag. Camilla hade jag inte träffat på säkert tre-fyra år så det var verkligen på tiden! I alla fall, vi hade det jättetrevligt. Sen bänkade vi oss framför tv:n också, det var ju melodifestivalen som satte igång. Den enda jag verkligen fastade för var Salem al Fakirs "Keep on walking". Bara han själv är ju urgullig och sådär unik, och låten var lite mysig. Kanske inte melodifestival-aktig, men det är nog vad som krävs för att vi ska få någon ordning i Eurovision. Bara en bra låt. 

                                 

Kommentarer
Postat av: Evelina

Hmm jag gillade inte alls den han sjöng samma sak heeeela tiden så låten blev riktigt enformig. Däremot ÄLSKADE jag Pain of salvations låt Road Salt. Underbar!

2010-02-07 @ 15:31:27
Postat av: olivia

gillar inlägget.. fick 1000 frågor nu. För att slippa besvär + längd pratar vi imorgon. Ps. ÄLSKA SALEM!!!

2010-02-07 @ 18:04:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0