Rädsla

Alla är vi rädda för någonting. Jag, till exempel, är höjdrädd. Och så är jag inte särskilt förtjust i ormar, insekter och paddor. Men så finns det ju andra rädslor, som sitter djupare. Som att vara rädd för framtiden. Jag tror man är mest rädd för det man inte vet någonting om, som man inte kan kontrollera. Att hoppa från en trampolin kan vara läskigt, eftersom att man inte vet hur och vart man hamnar.                              

                 

Håller du med? Vad är du rädd för?

Kommentarer
Postat av: Olivia

"Efter att ha tänkt igenom hur farligt allting är finns det inget som skrämmer mig längre"

2010-03-01 @ 23:09:40
Postat av: Sandra

sv. Olivia

va poetsikt! :D tummen upp för den!

2010-03-02 @ 12:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0