Dansuppvisning = adrenalin

Nu är jag tillbaka från dansuppvisningen på Satelliten. Det gick jättebra! Vi hade först ett genrep med publik och sen den riktiga showen. Jag dansade fyra olika danser sammanlagt och som vanligt får man en adrenalinrush. Awsooome!

Förmiddagen inför showen var jag inte särskilt taggad. Kände mig lite sjuk å när jag kom hem bestämde jag mig för att ta en liten tupplur. Liten och liten, jag sov i två timmar, vaknade upp klockan fyra och insåg att om en timme skulle jag vara på Satelliten! Shiiit! Som tur var hann jag, men det var med ett hårsmån.

Roligast var nog när vi efter första showen pratade med vår danslärare Lina. Hon sa att vi hade dansat jättebra och fint till den moderna dansen (My Immortal med Evanescense), att hon var nära på att fälla en tår och var stolt över oss. Man blir verkligen så glad av att höra sådant! 

                          

Innan jag avslutar detta tänkte jag gratta Emelie en gång till - hon fyller 18 år idag! Grattis Emelie! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0