Jag finns kvar

Idag blev det cybertown med en hel drös massa människor, 12 personer blev vi sammanlagt. Det var kul, börjar ju nästan göra framsteg. Skönt att få vara social också när vi satt på donken efteråt och svalkade oss med glass och annat.

Dansträningen fortsatte som vanligt. Blev riktigt glad idag då jag faktiskt snurrade två-varvs-piruett utan att tappa balansen! Jippie! Hoppas det går bra på dansuppvisningen på onsdag bara... Vill ju inte ramla ut i publiken direkt.

Har knarkat den här låten idag. Vet ej varför, men gillar "frihetstagandet" i den eller hur man nu ska säga. Ingen direkt video, men det är ju själva låten man ska lyssna på så...



För jag vill att verkligheten bränns
Jag vill känna hur det känns
Att stå stadigt när stormen tar fart
Och det som vill styra allt jag gör
Det är just det som förstör mina drömmar
När jag finns kvar

Kommentarer
Postat av: Evelina

Åååh! Jag vill oxå till cybertown!:D Jag ska dit me min klass typ nästa helg lr nåt...fett taggad :D:D

2010-01-27 @ 18:43:16
Postat av: Sandra

sv. Evelina:

yeay! ja det är faktiskt skitkul! :)

2010-01-27 @ 21:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0