Make a wish

Idag är jag 17 år. Känns som att jag varit det under ett halvår redan, men men, nu är det officiellt. Fick fin-fina paket på morgonen tillsammans med väckande sång (enda sången jag godkänner när någon ska väcka mig), sen åkte familjen till Täby Centrum. Fick en skjortklänning från Vero Moda, sen var jag inne på Accesorize i en evighet men gick tyvärr ut tomhänt.

Snart ska vi åka in till stan och äta på Helens. Känns inte helt okej att det är skola imorgon, speciellt inte när man fyllt år dagen innan och gärna vill sova ut. Dessvärre får man ju inte alltid vad man önskar sig. 15 minusgrader, åh om det bara kunde bli 10 minusgrader extra så kanske vi fick slippa skolan. Men, som sagt, alla önskningar slår inte in...
                                                      

Kommentarer
Postat av: maja

Grattis på födelsedagen Sandra! Hoppas du får en toppendag :D

2010-01-06 @ 17:49:29
URL: http://rinnertsroad,blogg.se
Postat av: Sandra

sv.

tack!!! :D <3

2010-01-07 @ 15:38:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0