Mina favoriter

Favoriter kommer, favoriter går. Men kärleken till våra ägodelar består. Ja, oftast i alla fall. Men favoriter ändras i takt med väder och vind, så här kommer en lista över mina tillfälliga guldstjärnor i vardagens gråa kant. 

Smycket: Halsband från Accesorize, tunn kedja med en berlock av en rosett och en klocka
Artisten: Jack Johnson
Låten: "Cindy" av Tammany Hall NYC 
Klädesplagget: En svart kort jacka från Gina Tricot
Maten: Kräftsoppa!
Programmet: How I met your mother
Filmen: Finding Neverland
Verktyg: Blyertspenna

                     


Kommentarer
Postat av: jessica

vem ger de bästa presenterna ever!!!

2010-01-19 @ 17:57:47
Postat av: tess

Okej Sandra...nu undrar jag bara om kräftsoppan?...det låter inte riktigt som du :D

2010-01-22 @ 12:52:13
Postat av: Anonym

sv. tess:

haha jag vet! tycker själv det låter lite konstigt, men faktiskt, mammas kräftsoppa är gudomligt god! ;D

2010-01-23 @ 13:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0