Mjukglass i stora lass, flörtar och film

Hemma efter en jättetrevlig middag i stan med Sandra, Anna, Tessi, Sofia, Petra och Stina. Vi åt på en restaurang som hette Jensens Boöfhaus eller något, haha. Låter kanske inte lika fint som det faktiskt var. I alla fall, jag och Sofia var ju födelsedagsbarnen så vi blev bjudna middag. Till efterrätt vart det ta hur mycket mjukglass samt toppin och strössel som helst. Mumsigt. Som IKEA, fast bättre.

Har varit med Sandra idag och tyvärr även varit osocial och pluggat. Verkligen, tyvärr. Men vi har haft det bra i alla fall, åt en enorm pizza till lunch, knappat på min lilla laptop i princip nonstop. Hon gav mig en adress på filmer man kan se gratis, och ibland har man tur och hittar en som inte buffrar någonting. Skitbra! Så jag tänkte kolla nu om det fanns någon att titta på.

Trots en underbar kväll vart slutet inte så bra. Allt bara kom...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hade ni en servitör som var jätteflörtig? ;)

2010-01-11 @ 18:46:00
URL: http://juewhanna.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv. haha nää, vi hade en tjejservitris. en kompis till mig var bara ovanligt flörtig ;)

2010-01-14 @ 15:42:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0