Planer, sommar, skratt och lycka

Tre veckor har nu gått av sommarlovet. Åh, det går för fort! Nej då, jag ska inte klaga, har ju åtta veckor kvar så det är lugnt. Har träffat kompisar på sistone. Igår var det picknick med ett helt gäng härliga människor i Edsbergsparken, pannkakor för min del, och sen lite brännboll på det (mitt lag vann, ofc, kanske inte pga mig men i alla fall)! Idag var vi i Solna centrum för Sandra var på arbetsintervju (vilket gick bra btw) och shoppade lite. Sen låg vi på min altan och gassade i solen. Superskönt! Sol - jag har saknat dig!

Imorgon ska jag och mamma upp till landet, så nu blir det packa av. Ska vara där över midsommar (fast med småglina, söta men kvävande...) och ända fram till tisdag, så det blir sex dagar! Ganska länge... men det är enda gången jag kommer besöka landet i sommar, troligtvis, pga jobb och så. Det kommer bli kul, soligt ska det bli har jag hört.

Vill bara avsluta med att beskriva hur jag känner mig just nu: jävligt bra. Jag har en varm känsla i magen och det tackar jag mina vänner för. Särskilt för Sandra, du är verkligen en liten solstråle och jag är så glad över att vi kommer allt närmare varann. Jag tycker du är så grymt stark och renhjärtad så du vet inte vad.

                               

Lite sur är jag för att många jobbar/är bortresta nu, fy på er: saknar er (!), men jag överlever haha! Nej, jag mår riktigt bra nu. Den här bilden förklarar verkligen vad jag menar...

Let the world see your smile!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0