Tillsammans

Veckans tema var defenitivt kärlek. Jag själv var inte på plats för att se bröllopet, nej jag satt framför tv:n. Men där ser man allting å mycket bättre, eller hur? Allt jag egentligen vill säga om kronprinsessan Victoria och hennes prins Daniel är att det kunde nog inte bli bättre. Allting var så fint, de såg båda så enormt lyckliga ut, deras leenden lyste. Tårtan kunde inte varit längre, den såg helt unerbar ut. Det regnade inte, vilket jag är extremt förvånad över. Dessutom blev det lyckliga paret tårögda vid vigseln. Aaw! Bäst var nog Daniels tal till Victoria och han fick med rätta stående ovationer. Bara att höra dem där "simpla", lätta orden: "jag älskar dig", ja det är fint att höra. 


                            

                Den 19 juni 2010 gifte sig kronprinsessan Victoria. Det är häftigt att uppleva något sådant.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0