De senaste dagarna

Hej!

Har haft en härlig sommarlovsdag vid Rösjön med Anna, Tess, Erik och Anders. Badade för andra gången i år, faktiskt ganska så skönt. Vi låg och solade, käkade glass och bara var. Härligt säger jag bara.

Nu tänkte jag ta och sätta mig ned och verkligen skriva om föregående dagar, så ni får väl läsa så mycket ni kan, haha!

Tisdag: Ledig. Åkte till pappas jobb och vi käka en supergod thai/kinesisk buffé. Man kunde ju ta hur mycket som helst, men en portion räckte gott och väl! (Låt mig säga att den portionen fick knappt plats på tallriken!) Senare på kvällen åkte några väner och jag in till stan och såg på Sex and the city 2! Den var riktigt bra tyckte jag, alla i publiken garvade åt skämten och ja, jag tror den var bättre än 1an faktiskt!


                      

Onsdag: Ledig. Åkte in till stan med Maja och shoppade. Det bidde en söt kjol från Zara och en isglass som passade bra när vi satt i sole en stund och tittade på studentflaken som åkte förbi.

Torsdag: Skolavslutning! Fika i klassrummet med mentorsgruppen, sedan en liten show med dans, sång och dåliga skämt. 

             

             

             

              

             

Sedan - freedome! Ett gäng åkte in till gamla stan, vi vandrade runt vid slottet och däromkring. Tog djurgårdsfäjan till Grönan (gick ej in dit dock) och sedan lade vi oss på Kungsholmen på en gräsplätt, där ågra av oss sedan badade. En härlig dag att starta lovet med! På kvällen var vi några stycken hos Maja, hade kul med at sjunga singstar bland annat.

             

             

             

             

             

             

Fredag: Studentdags! Började med champangefrukost i Edsbergsparken för att hjälpa Fia och Petra att tagga till. Åh, shit va jag blev sugen på att ta studenten! När jag testade studentmössan var det som en kraft där i gjorde mig helt övertaggad och för ett tag fick jag för mig att det var jag som skle ta studenten. Sedan var vi på Rudbecksskolan och såg på Fias utspring. Det var härligt att se henne, hon var sprudlande glad med tindrande ögon! Sedan åkte de iväg i sin coola flak-bil. Efter det for jag iväg til min sysslings studentmottagning, där jag fick träffa massa släkt. Och äta en hel massa.

                

                            

                

                              

                




Kommentarer
Postat av: olivia

Jag orkade läsa! Fin sammanfattning av relativt händelserika dagar. Töta Bilder, love em!

2010-06-07 @ 08:42:09
Postat av: olivia

och nu när jag läser min kommentar igen så ser jag en liten oskön klang i det. Betona den inte. För den finns inte. Fin text. Fina bilder. Punkt.

2010-06-07 @ 08:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0