Hear me

Har nu alltså ätit pannkakor med pappsen framför tv:n, såg "Jagad" (kanonfilm, förutom att det är VHS så jag dampar den första minuten på bildkvalitén... hur överlevde vi utan DVD???) och till efterrätt tog vi varsin skål med glass. Yummy. Imorgon ska det bli pizza och chokladfondue at my place, med en drös fina människor. Tjockisfredag.

Ska egentligen läsa min bok, "This charming man" (ni vet, den irrländska och förvirrande?) men har ingen lust. Hörlurarna på igen, addicted to spotify, Kelly Clarkson sjunger i detta nu. "Hear me". Är lite vad jag kan känna ibland, att någon ska höra. Men för tillfället har jag många som gör just det.

Trött på snön. Har jag nämnt det förut? Så uttjatat. Men jag är så trött på det. Riktigt less.

                   
                                Någon månad tidigare. Då man inte hade slask upp till fotknölarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0