Bilder från lördagen

Ganska sent, ska snart gå och sova. Älskade Jack Johnson sjunger i mina öron, åh, han ska jag se en dag, det åker upp på min to-do-list! Här kommer i alla fall lite bilder från 18års-middagen för Anna och Tessi. Haha, synd att tårtan inte riktigt blev så överraskande som planerat, men huvudsaken var väl att den var fin och god!

              
               Fina Sandra och Felicia!

               
               Fia och Petra lagar mat/tårta. Gillar mixen där med sallad och grädde!

             
              Hmm... hur ska nu tårtan bli?

            
             Klar! 

Uppladdningen av bilderna har lust att cp:a sig nu, så jag får ta och lägga upp resten nån annan gång. Nu ska jag gå och sova!

God natt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0