Helg i Söderhamn

Nu är jag hemma i soliga Stockholm, bänkad på altanen och njuter av värmen. Helgen har varit toppenbra, jag åkte upp till Söderhamn tillsammans med mamma, syrran och Sebbe för att träffa Säfströmmarna. Lördagen var det jättefint väder, kunde till och med lämna jackan hemma när vi var ute och gick på stan! Det blev både shopping, glass i gräset, fika, näsblod (okej, det där var ju faktiskt onödigt, men jag förstår inte vad som är fel med min näsa!!!) och mycket trevligt umgänge. Hemma var vi yngre ute hela dagen, vi lekte gamla lekar och det var som att vara ett barn en sommardag i juli. Underbart!

               

                

               

               

              

              

              

              

              

               

En finfin helg i alla fall. Saknar dem redan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0