Like a satellite

Har haft min allra sista lektion i tvåan. Nu väntar två dagar ledighet, sedan skolavslutning. Och därefter sista året på gymnasiet... OMG! Jag får lite panik... Nej, först och främst ska jag njuta av elva veckors sommarlov!

Hände mycket i helgen. Förutom en superkul uppvisning hade vi en massa släkt och vänner över, och på lördagskvällen fick jag även hinna vara med några vänner: Anna, Tess, Olivia, Andrea, Sara och William. Vi var hemma hos Andrea och titta på Eurovision. måste säga att det var väldigt bra låtar i år (och det var nästan skönt att inte behöva stressa över hur det skulle gå för Sverige). Min favorit var lyckligtvis den som vann: Tyskland låt "Satellite" med Lena. Annars tyckte jag om Belgiens, Frankrikes och Turkiets. Ett asbra avslut på lördagen!

                       
                        Bilder från Andrea: myspys i soffan!

                        

        Och jag måstt ju självklart bjuda på Tysklands vinnande bidrag också! Så jävla skön låt!


 


Kommentarer
Postat av: Evelina

Åååh jag såg inte själva finalen, men visst var Tyskland bra! :D Jag gillade oxå Belgien och Turkiet. Frankrike vet jag inte riktigt.... såg den inte men jag gillade oxå Rumänien :D

Fett lyxigt att ni har sommarlov så snart! Vi har TRE inlämningar kvar och vi slutar NÄSTA torsdag :(

2010-05-31 @ 16:23:18
Postat av: olivia

var km dessa bilder ifrån? :)

2010-06-01 @ 09:36:52
Postat av: olivia

hej igen, jag såg att su ade skrivit bilder från andrea... uppmärksam man är.... :( (suck)

2010-06-02 @ 13:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0