Övningskörning (med familjen i baksätet...)

Nu sitter man här igen då. Måndag morgon, datakunskap. Trodde aldrig att jag skulle säga det här men... när ska vi ha provet? Vill inte dra ut på det mer...

Igår hade jag dansträning med resten av tjejorna coh det rullade på bra. Nu är det bara att öva, öva, öva tills vi har alla detaljer på plats. Kommer bli en awsome uppvisning! Den bästa någonsin! Själv ska jag dansa fem olika danser... ojojoj, mycket att hålla reda på! (Den femte inkluderar ju egentligen åtta danser till!) 

Efter träningen var jag ute och övningskörde, det gick väldigt bra trots att jag inte kört sen november. Först hade jag ju bara planerat att ha med pappa, men sen frågade Jessi om hon fick komma med och sen mamma också... Så hela familjen var med i bilen när jag övningskörde! De lovade att vara tysta där bak i baksätet, men mamma gjorde en sådan där panik-flämtning (vilket mamma brukar göra, därav vågar jag inte riktigt köra med henne ännu, hon smittar av sig paniken!) när jag körde lite krokigt. En annorlunda familjeutflykt blev det!

                         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0