Värsta kapet!

Lördag. Blir en slapp dag idag, regnet sa det till mig. Försökte faktiskt dammsuga men den sluta fungera. Ett tecken på att jag bara ska ta det lugnt idag, tolkar jag det som. Förbereder mig mentalt inför engelska nationella proven på måndag, inte något man ser fram emot direkt.

Hade mysigt igår med två toppenvänner. Vi hittade ett väldigt omtalat och härligt fynd på City Gross i Stinsen: ni vet sådana där B&J's Wich-glassar som vanligtvisd kostar runt 27 kr? Ja, nu kunde man köpa två såna för 10 kr! Fatta! Jag tipsar er att köpa några stycken innan de tar slut! (De är billiga för att de går ut maj månad, men det är ingen skillnad!)

                                                  



Kommentarer
Postat av: maja

De kostade 5kr där jag bor! HAHAHAHAH ^^ skryt..men jag kan ju inte äta dem i alla fall :'( lol

2010-05-08 @ 18:11:48
URL: http://rinnertsroad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0