Snart får jag inreda!

Har haft en superbra helg, har hunnit med en del. Fredagen var definitivt höjdpunkten, var hos Fia med några vänner på förkrök innan dem skulle vidare in till stan. Några av oss (somliga ej arton, somliga sjuklingar) fortsatte kvällen på donken, promenerade kring slussen och sen hem till mig för lite film... och sömn, haha!

Lördag och söndag har varit stressigt. Har sprungit runt i huset med familjen och städat, rensat och finslipat inför fotografen som kommer idag! Japp, han/hon ska fotografera bilderna på huset som kommer ligga ute på internet... nervöst. Var också på IKEA och köpte en massa små saker, allting blev i princip vitt. Men det ska ju vara fräscht så...

Jag besökte även vårt nya hus igår! För första gången! Hela resan dit gjorde mig riktigt positivt inställd till allt, och det var bra att ha Anna med. Allt var väldigt gulligt, ljust och fräscht. det var kul att se mitt framtida rum också, man börjar ju redan grubbla på idéer om fondväggar och möblearrangemangen. Hihi. Inreda: yeay!

Nu ska jag iväg och käka lunch med mamma och syrran i Solna. Sen (trots att det är z-dag!) ska jag tillbaka till skolan för en föreläsning - kul!


Kommentarer
Postat av: Olivia

Det var en kul kväll! "sen hem till mig för lite film... och sömn" hahahah stämmer verkligen. 15 minuter in i filmen alla halvslumrar/sover

2010-10-21 @ 19:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0