Hejdå Sverige

Vad har hänt på sistone? JO, högskoleprovet är överstökat och självklart blev det en mardrömmars mardröm för min del, eftersom att man på något väldigt mystiskt vis lyckas glömma legget hemma... men det löste sig, tack vare snälla människor.

Min första skiva gick jag på igår - sjörövarskivan! Hade så himla roligt, det blev verkligen lyckat! Dock undrar jag om det där med att shotta rom var så himla bra, men men är man pirat så är man! Hehe, hade matteprov idag, dagen efter men det gick faktiskt förvånansvärt bra. Är däremot lite pömsig nu, synd när man ska till dansen.

Jag åker till Rom imorgon. Kan knappt fatta det, om några timmar sitter jag på ett plan långt bort ifrån Viby och trassel. Mot pasta, storstaden, Vatikanstaten, Colosseum, åh jag kan knappt bärga mig på att få lägga upp massa fina foton sen! Så det här blir jag som säger hejdå Sverige! Ses igen på måndag.

                      

Arrividerci... eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0