Kajalfräknar och äppelrsiga kinder

Skärtorsdag! Ja, jag är tveksam på att jag kommer gå påskkärring i år, tror jag skulle få några sneda blickar. Men man har ju minnena kvar från tiden då jag hade kajal-fräknar, äppelrosiga kinder och magknip av allt godis. Härliga tider!

Hade trevlig middag med vännerna igår, det blev chicken-tamala-eller-vad-det-nu-heter, så himla dålig på sånt där... Gott vad det i alla fall! Sen blev det film/glass/marabou-tajm. Vill i förbifarten gratta Anna och Therese som dessvärre är i England nu, fick inte vara med på deras 19årsdag men jag gissar att dom har det väldigt bra där. Grattis tjejer! BTW: ni är iiintee gamla!!!

Men glad påsk på er! Eller ja, glad skärtorsdag kanske man kan säga?

                                         


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Grym design du har på din blogg. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-05-08 @ 17:26:01
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0