Rom!

Jag är hemma igen! Är dock redan skoltrött, det ärcker tydligen inte med några awsome dagar i Italien... men hur härligt har jag inte haft det? Det var i princip sommar där, medan italienarna gick runt i halsduk och pälsjackor gick jag och syrran i shorts och linne och svettades. Den här resan har varit så himla härlig och underbar, har sett så himla mycket häftigt och har haft det himla kul med bara jag, pappa och syrran. Vi behövde det här.

Här kommer då ett urval av bilderna, allt från Vatikanstaten till Colosseum, till fotbollsmatch (Lazio-Parma, för de som är fotbollsintresserade) och andra diverse vackra byggnader. Åh, Italien!

     

     

     

      

     

     

     

     

     
 
     

     

     

     

     

     

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    

    


Kommentarer
Postat av: Emilia

waah det ser helt galet underbart ut!!

2011-04-13 @ 22:03:34
URL: http://radiatelove.blogg.se/
Postat av: Anna

åhhh ja vill oxå :D

2011-04-15 @ 09:52:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0