Med block och penna

Hemma i ett tomt hus, med resten av familjen utstrött lite varstans: pappa på landet, syrran i Turklandet och mamma på en båt någonstans. Jag? Framför datorn och ett skrivbord täckt av suddspån, pennor och diverse. Kreativiteten tar fart på nytt, fingrarna vill bara teckna teckna och teckna. Idag var det Norrviken-bad med Fia, riktigt mysigt! Ska fan bättra på brännan lite mer nu när helvetetsveckan med jobbet är över - sex dagar i rad, majoriteten stängningspass. Men jag trivs definitivt, hoppas bara jag får stanna kvar till hösten...

Gav mig på ett självporträtt av Anna, blev sisådär nöjd med resultatet. Men det var roligt att göra den i alla fall!


                     

Är lite seg på foton från min Canon, de kommer snart! Med bl a dopbilder och foton från Götet med mamsen!

Kommentarer
Postat av: Malin

MAAAAJGAAD! skitlikt anna. du ska vara jättenöjd!!!!

2011-08-05 @ 21:34:47
URL: http://mestmalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aaas fin :-D!! E grymt lik <3 kraaam

2011-08-10 @ 09:59:30
Postat av: Felicia

shiiiiiiiiiiiiiiiiiit! jättelik :O du är grym sandra!

2011-12-02 @ 00:07:06
URL: http://teknikflickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0