Vaxholm

Igår hade jag en sådan där underbar, härlig, solig sommardag man bara kan uppleva på ett sommarlov i Sverige. Jag brände mig lite, men det är förståeligt, eftersom att vi var på Vaxholms mysiga strand nästan hela dagen. Det var jättemysigt och jag hade jättekul. Vi spelade volleyboll, solade, badade (mitt första bad i år!), åt jordgubbar, ananas och annat gott, spelade kort och mycket annat. En riktig sommardag verkligen, så nu längtar jag till mitt "riktiga" sommarlov börjar. Kommer bara få tre veckor ledighet, men ändå.














































Kommentarer
Postat av: Andrea

Tack för alla härliga bilder och för den lika härliga dagen! :D

2011-06-05 @ 16:50:02
URL: http://mydeadiary.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0