I mitt hjärta

Igår hade jag min allra sista dansuppvisning på kulturskolan. Efter åtta år är det nu slut. Sorgligt, men sant. Jag fick åtminstone en bra sista show och fick avsluta den med en rolig african-dance. Jag kommer sakna den delen av mitt liv! Vara i logerna och springa omkring, stå taggad inför att gå in på scen, dansa med de starka strålkastarna mot en. Men mest kommer jag sakna träningarna då jag dansade i danssalen med alla fina tjejer. Har haft så himla bra år med dem och sammanhållningen har blivit super. Dansen tar självklart inte slut här, bara för nu.

   
   
   
   
   
   

Dance like there's no tomorrow <3

Kommentarer
Postat av: olivia

:(:(:(:(:(:((



(fint bildval btw)

2011-05-28 @ 10:19:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0