Jag är en stolt svensk!

Söndagkväll, med en kopp te framför tv:n, det är sådant hösten är till för. Tittar på "Vem kan slå Filip och Fredrik" - är det bara jag som inte hejar på Filip och Fredrik?

Innan dess tittade jag på ett program på svt: "Allt för Sverige". Såg de första avsnitten med gamla projektgruppen och blev lite kär i den. Dels för att det är en sådan härlig atmosfär kring det hela, den handlar om några amerikanare som vill följa upp sina släktrötter i Sverige. De skämtar om allting och de ger ett nytt perspektiv på Sverige. Men mest för att man blir så stolt över att bo i detta avlånga land! Så himla fina vidder och bilder och allt är bara så fint. Vi får visa mer stolthet, vi svenskar! 
   Lite synd att det är en utslagstävling, alla vill ju träffa sina släktingar! Lite sorgligt när någon behöver gå hem.

                                 
                                                          "I want tomten to come to my tomten!"


                                           Och här kommer en låt som ligger högt på listen just nu:
                 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha fint! "Allt för Sverige" känns rätt du.

Åhh, Coldplay. Hört Paradise? Den är go.

2011-11-16 @ 15:57:13
Postat av: Anonym

sorry om du fick intrycket av att du möjligen fick lite roligare kommentarer än denna men ville bara säga att det var JAG Olivia som kommenterade förut och kommenterar nu. Hejsvejs.

2011-11-16 @ 15:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0