"I trädgården" - steg för steg

Idag blev jag klar med min A2-beställning! Blev faktiskt riktigt nöjd, brukar inte bli det, men den här kunde jag inte hitta alltför mycket att klaga på i alla fall. En härlig familjestund i trädgården - klar! Eftersom min scanner bara kan ta A4:or så fick jag fota den istället. Här kommer lite steg-för-steg-bilder. Jag tycker om att kunna se allting växa fram, från att ha varit ett vitt papper med några skissade linjer till en komplett bild med färg och former!






       


      

Nu har jag ytterligare två beställningar på kö, ska ta och sätta igång snart med dem också!

Kommentarer
Postat av: Petra

Sjukt duktigt du är sandra!! :D Jättefina bilder :)

2011-11-25 @ 19:05:15
URL: http://poox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0