En kreativ dag

Eftersom jag var ledig från jobbet tog jag en dag i ataljén (det vill säga mitt sovrum...). Nu ligger ett flertal skisser huller om buller på skrivbordet, mycket är halvklart med jag har börjat på dels en serie till arbetsproverna för HiG, samt ett projekt jag tillgavs igår av min syster. De behöver en bild till ett projekt som heter "Hej fördom". Teckningen ska innehålla en busshållplats med ett flertal personer med olika status och kulturer. Skissade rätt så länge på den...


Väldigt dålig inscanning på den, sorry, men här är ett utkast i alla fall! I övrigt gjorde jag lite ansikts-övningar och lite av serien som sagt.





Imorgon blir det jobb och middag hos mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0