Tillbakablick

Känner att jag inte riktigt haft tid till bloggandet, men nu kan jag ju skriva några rader!

Var och fikade med min gamla danslärare Lina och Amanda från dansen, det var verkligen jättekul att få träffa dem igen! Vi satt på ett fik på St: Eriksplan och pratade i timmar, mycket om dansen men det hann bli mycket annat också. Lina hade lilla Malte med sig, sex månader, så himla gullig bebis!

Har jobbat en del, så ser mitt liv ut egentligen. Har fått lära mig Fast food, med korv och glas och allt, så nu är jag korvgubbe också. Väldigt kul faktiskt, lite mer variation än bara kassa.

Min syster har flyttat ordentligt och för gott. Hela hennes sovrum är tom som pånär en stol och några "kvarglömda" prylar som t ex ett troll i sten. Japp. Hejdå min syster.

Sandra och jag har bokat resa till Lanzarote i december! Herregud fy fan va skönt det ska bli! Bara sol och bad och pool och god mat och med bästa vännen. Kan det liksom bli bättre?

Blue Star Club – Sol Lanzarote - Bild 1

Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0