Skidhelg i norr

Har haft en urmysig helg i Söderhamn med min andra familj. Det blev skidor i Järvsö, en massa spel och singstar och bara underbart familjemys helt enkelt. Det var väldigt kul att ha körkort under helgen också, fick köra mycket bil! Har saknat mina små tjejer, Hanna och Kajsa, dom är så underbara!

                     
                                                                               Så små ni var då!

Mycket jobb har det blivit nu när körkortet är ur vägen. Har fått lära upp två nya i kassan, det har varit riktigt roligt och annorlunda. Börjar inse att jag jobbat på Ica nu i 9 månader!

Hämtade mitt körkort idag också!!! Så himla skönt att ha det i handen! Yeeaaaay!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0