Jag vill nåt mer än leva småstadsliv

Idag bjuder jag på en målning utav en scen som ligger mig varmt om hjärtat. I Disney-klassikern "Skönheten och Odjuret" får vi se hur Belle springer ut på ett grönt fält, och kameran glider upp över träden och högt där uppe, får vi se ett underbart landskap. Jag har alltid varit förälskad i den scenen! Så det var väldigt roligt att måla av just den bilden.




                                 

                                 Vill få en chans att se den stora världen... Det är nog det jag önskar mest...

Kommentarer
Postat av: Olivia

Wowwowow, Sandra. Du har talang!

2012-03-16 @ 18:24:33
Postat av: Maja

Så underbart fin! Duktig du är! :D

2012-03-16 @ 20:53:30
Postat av: Andrea

Wow du är en grym konstnär! :D

2012-03-17 @ 19:23:57
URL: http://mydeadiary.blogg.se/
Postat av: Sandra

Super-duper fin! :D

2012-03-20 @ 18:28:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0