Ett års konstkurs

Ja, nu har man fått ett brev i brevlådan från Långholmens folkhögskola. Förhoppningsvis kommer jag in på grundkursen i konst nu till hösten, de kommer kalla till intervju när som helst nu! Ska få gå dit, prata lite och visa fem teckningar i olika tekniker. Vi håller tummarna för det! Tänk: ett år då jag bara får fokusera på det jag älskar att göra mest, låter inte det helt awesome? Om jag får satsa ett år på det här, ja, då ger jag verkligen mig själv en skjuts till att få utvecklas. Åh, hoppas!
Och då skulle jag få ha skola i Edsviks konsthall! Skönt!

Kommentarer
Postat av: Olvivia

JAJAJAJAJA!J!!J! Gud vad bra! Perfekt ju! Lovar att du kommer in. MArtina går ju där och det verkar ju nice.

2012-05-30 @ 14:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0