Tebjudning i en annorlunda tappning

Första grillningen för i år, tjejkväll som slutar i skrattårar, Dark Shadows på bio, promenad på Djurgården med syster med glass i hand. Det, samt jobb och en del tecknande och målande har jag hunnit med denna helg! Himla bra dagar får jag säga, dessutom känner man hur sommaren börjar ta form. Underbart!
Jag har på den senaste tiden jobbat på en egen liten version av Tebjudning, helt klart inspirerad av Alice i Underlandet. Älskar belamrade bord, detaljer och organiserat kaos. Detta kanske inte är så organiserat dock... Min version ska föreställa dagen efter - en tebjudning kan ju går riktigt vilt till!
Lite färg sen så blir det nog susen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0