Konstkurs - begin!

Idag var introdag på Edsviks konsthall för den konstkurs jag nu kommer delta i för kommande året. Så himla taggad inför imorgon, då ska vi nämligen få börja måla. Har redan fått en egen plats i salen med ett big-as staffli. Är inte det drömmen?

Kommer gå skola 9-14 varje dag, också väldigt soft! Men jag får stanna i salen och jobba så länge jag vill, till tio på kvällen om jag så ville. Härligt! Nu kommer kreativa Sandra tillbaka, lär uppdatera lite mer nu kanske. Förhoppningsvis. Hihi.


Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustration

sv: tack!

Och grattis till platsen på konstkursen! Hoppas du kommer få ett roligt år där (eller jag VET att du kommer få det roligt!)
Den fristående konstkurs jag skulle läsa på höskolan här i stan blev tyvärr inställd :( Men jag ska försöka måla på egen hand. Nåt lär man väl utvecklas :)

2012-09-03 @ 15:08:36
URL: http://lovisaillustration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0