Utomhusfika

Det blev en kort dag på skolan idag, vilket alla kommande fredagar kommer bli. Vi hade genomgång av allas oljemålningar på landskapet, ställde stafflierna på rad, analyserade och kommenterade lätt. Det är kul att se hur olika stilar alla har, en egen individualitet. Efter det var klockan 11, och vi fick sluta. Holy moses, kl 11 på en fredag? Jippie!
 
Sedan köpte jag lite fikabröd, åkte hem och tog en fika på altan med far min. Satt i solen och smaskade, härligt! Ikväll blir det Grönan med vännerna, vi ska se Kapten Röd, en bra början på helgen!
 
Mumma!
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Illustration

sv: Jo jag kan tänka mig att det är svårt med olja. Jag har inte orkat testa det ännu :P

Ja var gärna med på torsdagstemat! Det är väldigt roligt :) Det är ganska många som brukar göra det, kul att se allas tolkningar av temat.

2012-09-08 @ 11:47:35
URL: http://lovisaillustration.blogg.se
Postat av: smäm

Mmm, vad gott :)

2012-09-09 @ 15:56:55
URL: http://xn--smm-rla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0