Vernissage

Oj då... senast jag lade upp något här var februari. Ber så hemskt mycket ursäkt, har fått ett par puffar nu att jag ska börja skriva och visa upp fler bilder igen. Och det ska jag!
 
Igår hade vi vernissage på Edsviks konstskola. Himla kul! En massa mingel, vin, snacks och konst, förstås. Fick en vägg med mina grejor på, känns ju himla bra att folk fotar och kollar och pekar. Men mest uppskattar jag alla mina släktingar och vänner som kom. Efteråt blev det middag på Papa grappa och sedan efterkrök till sent på kvällen. En perfekt dag!
 
 
Så nu har man helt plötsligt avslutat ett helt år av konst. Ingen mer samling i konsthallen, färglära eller luncha bland intorkade oljefläckar på köksbordet. Kommer inte sakna den skumma mikrovågsugnen, men jag kommer sakna klasskamraterna, lärarna och lärandet. 
 
Lägger upp fler bilder sen, när jag hittat min jäkla systemkamera...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0