Serie in-progress

Har varit himla dålig på uppdatering, ska försöka bättra mig. Jag får skylla på plugget, så himla mycket läsning! Men jag kan tipsa om en serie som jag jobbar på med två vänner; Jane och Jessica. Serien heter "Third Wheel Party" och handlar om tre olika personer som trots sina olikheter blir vänner. Det är en work-in-progress-grej, så varje onsdag ska det läggas upp en ny sida. Kika in om ni vill!
 
http://www.smackjeeves.com/comicprofile.php?id=130115
 
 
Lite kul att få testa på manga, har inte mycket erfarenheter av det (bilderna ovan har Jessica och Jane tecknat), är newbie men det är alltid kul att testa på nya tekniker! Så förhoppningsvis får vi ut mycket lärdomar och kul från den här serien, mycket gör vi detta är att vi vill utvecklas och bli bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0